Kilka słów na dobry początek...

poniedziałek, 2 lutego 2015

Witam na moim blogu!

    Pomysł założenia bloga pojawił się niedawno. Od kilku lat prowadzę pamiętnik, więc do tej pory nie widziałam sensu zakładania bloga. Jednak ostatnio pojawiło się pytanie...

Czemu by nie założyć czegoś własnego, skoro codziennie zachwycam się innymi blogami, a do głowy wpada mi dziesięć pomysłów na minutę?

Tak powstał ten oto blog. Od początku chciałam podzielić tą moją internetową przestrzeń pomiędzy kilka pasji, gdyż jestem typem człowieka, którego wszystko interesuje i nie może się na nic zdecydować. Na pierwszym miejscu stawiam jednak podróże, zaraz później rękodzieło i fotografię (na razie amatorsko). A do tego inne, codzienne, spontaniczne pomysły.

A więc o czym w końcu jest ten blog? 

To może mały przewodnik o zakładkach:


1. Podróżniczym szlakiem to relacje i opisy moich bliższych oraz dalszych podróży, wyjazdów, wycieczek.

2. Miasto w namiastce to mini przewodniki po moich ulubionych miastach w Polsce i za granicą. W sam raz dla kogoś kto ma ograniczony czas i budżet, a chce zobaczyć ciekawe miejsca w 1/2 dni!

3. W obiektywie to fotorelacje podróżnicze oraz tematyczne, zależy co do turkusowej głowy wpadnie.

4. Inspiracje to zbiór moich autorskich pomysłów oraz instrukcji ich wykonania; zakładka poświęcona między innymi pracom ręcznym.

5. Podróże pod lupą to taki podróżniczy "miszmasz". Za co kocham podróże, dlaczego warto podróżować, jak ta pasja zmienia życie...

4. Motywacja to zbiór porad i przemyśleń jak zmienić samego siebie, własne nawyki, niedoskonałości...

5. Inne to pozostałe przemyślenia niezwiązane z żadną inną zakładką, ale na tyle ważne lub ciekawe, że nie mogło ich na blogu zabraknąć!

Teraz pozostaje mi tylko zaprosić Cię do bliższego poznania "Życia w turkusie" i życzyć udanej lektury!


Pozdrawiam Turkusowa :)



Prześlij komentarz