Pilnie poszukiwana: pozytywna energia

poniedziałek, 9 marca 2015
data:post.title
     Postanowiłam na blogu stworzyć cykl postów o tym samym początku, czyli: "pilnie poszukiwany, poszukiwana...". Zaczynam od energii, pozytywnej energii!!!
   Nie wiem, co złożyło się na mój dzisiejszy nastrój, ale jedno jest pewne, energia mnie rozpiera. Może po prostu mój organizm poczuł nadchodzącą wiosnę, albo zadecydował o tym fakt, że spędziłam pół dnia na świeżym powietrzu w fajnym towarzystwie, przemierzając rodzinne miasto wzdłuż i wszerz, a może to, że moja głowa roi się od nowych pomysłów, planów itd. Postanowiłam napisać o tym całego posta, aby zachować ten optymistyczny nastrój na dłużej. 

    Uwielbiam to uczucie, kiedy wpadnę na jakiś cudowny pomysł, czuję zupełną ekscytację i mam poczucie, że mogę robić wszystko. W tej jednej chwili mam ochotę na robienie nawet najbardziej żmudnych czynności, np. sprzątanie w szafie, z którym zwlekam od trzech miesięcy (oficjalnie). Ale teraz czuję, że zrobię to! Tak, posprzątam w szafie, . Nie chodzi o szafę, ale pozytywną energię. Wyznaczanie sobie kolejnych celów, tworzenie nowych marzeń i wytrwałe dążenie do ich spełnienia. Oczywiście poza moją głową istnieje szara rzeczywistość, pełna wielu problemów i zmartwień, o których nie da się zapomnieć, tym bardziej jeśli dotyczą bliskich osób. I właśnie po to są marzenia, żeby na chwilę wznieść się poza trudności. Do tego potrzebne jest optymistyczne podejście do życia. Nie unikniemy problemów, ma je każdy, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania, chociaż to czasami wpływa na ich rodzaj. Dlatego ważne jest, aby spojrzeć na słońce, na kwiaty, na niebo, wziąć głęboki oddech i powiedzieć: dam radę. Jeśli będziesz miał pozytywną energię w sercu i głowie, nikt ci jej nie zabierze. Za to ty będziesz mógł przekazać ją innym osobom, które ją chwilowo zatraciły. Jestem pewna, że każdy z nas posiada w sobie spore złoża pogody ducha, które czasami są ukryte pod pesymistycznymi myślami. 
     Na koniec mojego pozytywnego posta dodaję tradycyjnie kilka cytatów i z tego miejsca przekazuję Wam moją pozytywną energię!

"Cele w życiu człowieka powinny być jak horyzonty, tak aby osiągając jedne, zawsze widzieć nowe."


"Radość wybieramy sami, cierpienia wybierają nas."

Prześlij komentarz